zmień kontrast
powiększ czcionkę
pomniejsz czcionkę
uproszczona wersja
Kadencja 2024 - 2029
Kadencja 2018 - 2023
Rada Miejska w Poddębicach
XXII Sesja w dniu 30 maja 2025, godz. 08:15
w sala konferencyjna Urzędu Miejskiego w Poddębicach (p. 201)
Zobacz transmisję
Posiedzenia
Interpelacje i zapytania
Głosowania
Rejestr uchwał
Transmisje z obrad
Rada Miejska w Poddębicach
Lista obecności na posiedzeniu
Jacek Bienias
Obecny
Emilia Błaszczyk
Obecna
Paweł Gogulski
Obecny
Marcin Jaruga
Obecny
Bogumił Jóźwiak
Obecny
Bogumił Kabaciński
Obecny
Sławomir Kobielski
Nieobecny
Żaneta Kochanowska
Obecna
Andrzej Lodziński
Obecny
Lilla Obolewska
Nieobecna
Jan Piaseczny
Obecny
Sławomir Stelmasiak
Obecny
Halina Tomczyk
Obecna
Tomasz Walczyk
Obecny
Stanisław Wiaderek
Obecny
Porządek obrad
1.
Otwarcie XXII Nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej w Poddębicach.
2.
Sprawdzenie obecności i stwierdzenie quorum.
Głosowanie jawne
(Sprawdzenie obecności)
3.
Przedłożenie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z XXI Nadzwyczajnej sesji.
Głosowanie jawne
(Przyjęcie protokołu z XXI Nadzwyczajnej sesji.)
5.
Przedłożenie raportu o stanie Gminy Poddębice za 2024 rok.
Raport za 2024 rok.pdf (0,74MB)
6.
Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia międzygminnego między Gminą Poddębice i Gminą Zadzim dotyczącego przejęcia przez Gminę Poddębice od Gminy Zadzim zadań w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę niektórych mieszkańców miejscowości Żerniki i Wiorzyska oraz przejęcia przez Gminę Zadzim od Gminy Poddębice zadań w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę niektórych mieszkańców miejscowości Feliksów.
projekt - porozumienie Poddębice Zadzim.pdf (0,17MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie porozumienia mi...)
7.
Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w obrębach Ksawercin i Nowa Wieś.
projekt- mpzp Ksawercin i Nowa Wieś.pdf (5,84MB)
Głosowanie jawne
(Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowan...)
8.
Interpelacje, zapytania i wolne wnioski.
9.
Zakończenie obrad.